DIY「足球橙」

「足球橙」Football Orange

Orange Football

又熱又焗既天氣,JOANNE就愛上食香橙解暑。除左多汁好味卡路里低之外,香橙更堪稱「懶人水果」之一:唔洗洗兼用手一開就食得,碟同刀都慳返。

食橙,最高享受梗係自己用手搣然後大口大口咁食啦!

不過如果想同人分享,開PARTY做生日會想整得靚靚就要花D心思啦~

JOANNE今次就直頭係足球場度整!唔睇波都感受下足球熱。大家今晚返去又可以買個大SIZE香橙試下 🙂

Skills: Orange Peel Carving 「橙皮雕刻」
香橙玩法好多,最正係有個果皮可以玩Orange Peel Carving「橙皮雕刻」或者簡簡單單係個皮上面畫圖案。
「橙皮雕刻」第一個玩法就係要利用外果皮(橙色)同埋中果皮(白色)既兩個顏色層次去造出不同既pattern。
Tips: 香橙外皮含有橙皮油,烹調時加橙皮絲就可以增加香味。不過做橙皮雕既時候就要留意橙同眼晴既距離,太近的話小心橙油必上眼,戴眼鏡擋住就冇有怕。即使入眼都唔洗擔心,閉合眼待橙油隨眼水流出來便ok可以繼續雕。

材料:香橙一個 ( L)
工具:刀仔一把 ( 圖中的雕刻刀可以不需要 )

orangle football steps

Steps:
2. 首先用刀在橙中間的圓周界一個圈
Tips: 要一刀過,亦可以先用筆畫一個圓

3.-5用手指公插入橙皮與橙肉中間,慢慢將橙皮完好無缺地與果肉分開(重點是保留橙皮 ! ) 
6-7.上半球與下半球都是同樣做法,將整個橙肉與橙皮分開

8. 可以先用筆在橙皮上畫圖案
Tips: 怕大力壓扁果皮的話,可以放回果肉,然後才雕。

9. 用刀界出圖案邊線
10. 用「片皮鴨」的刀法輕輕界出橙的外皮,留下中表皮的白色做成對比色,突出圖案
Tips: 去外表皮時需連同橙皮囊一起除去,令圖案更明顯

Orange Football2

而呢個橙皮外殼就造成一個碗咁,把橙肉撕開一塊塊再放回「橙皮碗」裏便大功告成啦!

Orange Football3

https://www.facebook.com/FoodCosmetology